woensdag 30 mei 2018

Zo! Daar ben ik dan!

Zo! Hier ben ik dan. Een kersverse blogpagina....nog zonder toeters en bellen...en een leeg wit vak.
Wat wil ik hier gaan doen? Nou ja, schrijven!!
Als kleine jongedame was ik er al vast van overtuigd dat ik later schrijfster zou worden. Ik had zelfs een schriftje waarin ik was begonnen aan mijn eerste boek. Veel weet ik er niet meer van maar het moest een avonturen verhaal over een meisje met een paard worden.
Dat boek is niks geworden. Had ik kunnen weten, ik heb niks met paarden.

In de loop van de jaren heb ik veel geschreven, boodschappenlijstjes, scriptie, huiswerk, gedichten, verhaaltjes, toneelstukken etc.
Met Facebook ben ik wel eens iets gaan posten, niks bijzonders, gewoon,  je weet wel.
De reacties hierop zijn vaak: daar moet je iets mee gaan doen, een boek schrijven, colum enzovoort.
Ik denk dan veel te moeilijk, ik ben bang dat ik niet de nieuwe J.K. Rowling ben...ik heb geen interessante onderwerpen als inspiratie voor een column dus...
ik deed helemaal niks!!

Vanavond dacht ik...ik ga gewoon eens beginnen en ik kijk waar het schip strandt. Laat ik eens een blog maken....

Hoe de layout enzo moet gaan worden, daar ben ik nog niet helemaal uit. Degenen die me kennen weten dat ik een beetje techniekblond ben. Dus dat komt allemaal wel t.z.t.
Uiteindelijk gaat het om de inhoud, en hoewel ik geen idee heb waar ik het over moet hebben staan er inmiddels toch wat woorden in het witte vak.

Ja, lullen in de lucht, dat is een van mijn kwaliteiten!!

Tot snel,

groet Heidi

4 opmerkingen:

I'm Back!!

Hoi allemaal,  Nou, dat is een tijd geleden. Ik kreeg vandaag een herinnering op facebook dat ik vorig jaar ben gestart met mijn blog. En...